Zde budou zodpovězeny všechny vaše otázky.

Máte-li další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

Vrácení a vrácení peněz

návrat

Mám možnost objednávku vrátit nebo zrušit?

Ano, objednávku máte možnost do 14 dnů od obdržení zboží vrátit bez udání důvodu.

Jak funguje proces vrácení?

Pokud chcete vrátit své zboží, vyplňte prosím formulář v našich storno podmínkách a zašlete nám jej zpět spolu se zbožím.

Na jakou adresu mám poslat návratku?

Tiroler Baiernitandl


majitelka Maria-Carmela Waitz
Auerstraße 2a
83707 Bad Wiessee

Jak musí být zboží zabaleno pro vrácení?

Pokud máte nějaké dotazy ohledně balení, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím živého chatu nebo kontaktního formuláře na této stránce.

Jsou vrácení zdarma?

Zašlete prosím svůj balíček zpět samostatně a pojištěný.

Kde najdu číslo své objednávky?

Číslo objednávky naleznete v potvrzovacím e-mailu, který jste obdrželi po zadání objednávky.

Obdržel jsem poškozenou zásilku – co mám dělat?

Pokud jste obdrželi poškozenou zásilku, okamžitě kontaktujte náš zákaznický servis pomocí našeho živého chatu nebo kontaktního formuláře na této stránce. Situaci okamžitě prošetříme a najdeme pro vás řešení, ať už výměnou nebo vrácením peněz.

Vrácení peněz

Jak dlouho trvá, než obdržím peníze?

Vrácení peněz bude provedeno nejpozději do 7 pracovních dnů od obdržení nepoškozeného zboží stejným způsobem platby, který jste použili při platbě.

Mohu získat vrácení peněz pomocí jiného způsobu platby, než který jsem použil k zadání objednávky?

Ne, vrácení peněz je možné pouze stejným způsobem platby, který byl použit pro objednávku.

Kde najdu číslo své objednávky?

Číslo objednávky naleznete v potvrzovacím e-mailu, který jste obdrželi po zadání objednávky.

Kontaktujte nás!

Máte nějaké dotazy, problémy nebo návrhy? Pak nás kontaktujte! Na vaši žádost odpovíme do 24 hodin a rádi vám pomůžeme.