Zde budou zodpovězeny všechny vaše otázky.

Máte-li další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

Zásilka

Objednat

Mohu zrušit nebo změnit svou objednávku?

Ano, objednávku můžete změnit nebo zrušit, pokud ještě nebyla odeslána. Okamžitě nás prosím kontaktujte prostřednictvím živého chatu nebo kontaktního formuláře na této stránce.

Neobdržel jsem potvrzení objednávky – co mám dělat?

Nejprve zkontrolujte složku se spamem. Pokud tam nenajdete potvrzení objednávky, kontaktujte nás prosím ihned prostřednictvím živého chatu nebo kontaktního formuláře na této stránce.

Zásilka

Kde je moje objednávka?

Po zadání objednávky obdržíte obratem potvrzení objednávky. Jakmile budou vaše produkty odeslány, obdržíte oznámení o odeslání e-mailem. Objednávku obvykle obdržíte nejpozději do týdne.

Jak dlouho trvá, než obdržím svou objednávku?

Vaši objednávku zpracujeme do 5 pracovních dnů. Pokud jsou vaše produkty skladem, odesíláme následující pracovní den. Doručení v rámci Německa trvá obvykle 1-3 pracovní dny, u mezinárodních objednávek 2-8 pracovních dnů.

Je možné být informováni o aktuálním stavu zásilky?

Ano, jakmile bude vaše objednávka odeslána, budete automaticky informováni e-mailem. V tomto e-mailu také naleznete sledovací číslo, které můžete použít ke sledování stavu vašeho balíku.

Kolik jsou náklady na dopravu?

Německo: Doprava je zdarma při nákupu nad 100 €, jinak 6,90 €.

Zadal jsem nesprávnou dodací adresu – co mám dělat?

Pokud jste uvedli nesprávnou dodací adresu, kontaktujte nás prosím okamžitě prostřednictvím živého chatu nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře na této stránce.

Jak mohu odeslat zásilku do Packstation?

Při objednávce prosím zadejte jako doručovací adresu vaši Packstation. Ujistěte se, že jste správně zadali své poštovní směrovací číslo a číslo Packstation.

Kontaktujte nás!

Máte nějaké dotazy, problémy nebo návrhy? Pak nás kontaktujte! Na vaši žádost odpovíme do 24 hodin a rádi vám pomůžeme.